dilluns, 11 de març del 2013

1.Desafiant el costat esquerra del cervell


He treballat amb l’hemisferi dret del cervell. Per fer‐ho, utilitzarem un
dibuix que Picasso va fer.
-Seguirem els passos següents:
 1) He copiat el retrat d'Stravinsky al revés i anar-lo descobrint a mesura que ho fent. En cap moment no he girat el dibuix per veure que tal estaba  quedant,  ja que si ho faix, podria entrar de en la modalitat E (hemisferi esquerra). 
 2) Per iniciar el dibuix m'he fixat bé en els angles, les línies, i les formes.
 3) He començat a dibuixar per dalt i copia cada línia. He anta  progressant com si el dibuix fos un trencaclosques on cada línia ha d’encaixar amb la següent.
 4)  He començat a dibuixar progressant línia a línia, part per part.
 5) Una vegada he començat, he trobat molt interessant en la relació que s’estableix entre les línies. Quan estaba ja ben emfrascada en el dibuix, el mode E ja estaba desactivat i habia passat al mode D (l’hemisferique atent a tot allò que és intuitiu,espacial…). Quan vaig acabar el dibuix i el vaig girar          hem va sorprendre de com va quedar.  
 Pablo_Picasso_-_Portrait_of_Igor_Stravinsky.JPG
Títol: "Retrat I.Stravinsky".
Autor: Pablo Picasso.
Aquest es el dibuix que vaig fer a l'inreves.
Comentari: Aquesta activitat m'ha agradat molt, perque mai avia fet un dibuix aixi, a l'inreves. Amb aquest exercici he pogut desconectar però una mica, perquè estaba atenta en les lineas i m'he oblidat de lo que estaba dibuixant. Al meu dibuix m'hagradat com m'ha quedat, pensava que em quedaria pitxor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada