dilluns, 11 de març del 2013

4.Avatar Analògic


-Descripció: -He començat fent una taula de games de grisos amb sombres, punts, i linies. Després a medida en que anava tirant feia un avatar meu, amb les diferents caracteristques.

-Procés: -Primer vaig començar a fer els cuadras de grames de grisos. Despre vaig começara a fer la lamina de sombres, una vegada la vai acabar, vaig un altre fila de cuadrats però de punts, un cop vaig fer els cuadrats vaig tornar a dibuixar-me i a fer les sobres amb punts. Vaig a acabar aquella làmina y vaig fer l'ultima fila de cuadrats, però amb línies. I ara estic fent el mateix avatar però en lìnies.
LÀMINA 4:-Vam fer la graella que contenia 3 files amb 8 quadrats i cada fila la ompliem de diferent manera.
LÀMINA 5: -En aquest dibuix vam utilitzar el llàpis de grafit. Pero primer vam utilitzar la nostra foto per calcar-lo en el dibuix.
 1 of 2

LÀMINA 6: -En aquest dibuix he tornat a carcar-lo, i desprès he utilitzat un rotolador, i ho he fet amb puntets. Aquest dibuix m'ha costat mès que el de les sombres.

-Resultat:
LÀMINA 4: -Les files que mès facils m'han semblat han sigut les dos primeres, i l'utima de ratlles m'ha costat una mica mès.

-Aquest es que millor m'ha quedat, iapart el que mès m'hagrada. Per ser el primer cop que faig una cosa aíxi em sembla que està bastant bé.
-Opinió:
-Aquestes activitats m'han agradat bastant, perque ha sigut entretingut, i a la vegada e aprengut a fer sombres ja sigui amb grafit (amb el llàpis), i amb punts (amb el retulador).
-LÀMINA 7:
-Descripció:-He fet el meu auto retrat un altre cop, però aquest cop le he fet amb línies.
-Procés:- Primer vig calcar la meva cara a llapis, despres amb la ajuda dels cuadres de les games de grisos, vaig anant fent les línies.
Dibuix_jo
-Resultat:
Aquest dibuix no m'ha costat tant, perque era sol fer línies, lo que mes m'ha costat a sigut fer les sombres, perque em donava una mica de por de que ho fes mal bé. Però m'ha semblat bé i entretingut com les altres làmines que hem fet abans dels avatars anàlogics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada