dilluns, 11 de març del 2013

2.La Dansa


-Descripció:
Aquest dibuix, es un cuadre de de 5 persones ballant, en rollana, i amb els braços fan una forma de cor.
-IMATGE DONADA:

FITXA TÈCNICA:
-Títol: “La dansa“.
-Autor: Henri Matisse.
 -Any: Al segle XX. (Al 1909).
-Dimensions: Mideix 260 cm d'alt per 389 cm de ample.
-Tècnica: Està pintat al óli sobre llenç.
-Estil:Faubisme.
-Génere: Retrat.
-Localització: Esta esposat en el museu del Hermitage de San Peterburgo, que esta en Rusia. 


-Procés:
Aquesta làmina l'he treballat en 4 classes. Primer ho he dibuixat ha llapis tota la imatge, desprès ho vaig començar a pintar a fer amb temperes, i per ultim ho vaig acabar pintant les linies en color marró.

-Resultat:

-Comentari:
Aquesta làmina m'ha agradat, perque ho veix entretenit. Aquesta làmina m'hagradari repetirla, i en cas del que la repetis seri per fer-la millór. No cambiaria ninguna cosa. Aquesta làmina m'ha semblat una mica cumplicada a l'hora de dibuixarla, i de pintar les linies de les persones. Jo crec que m'ha quedat bastant bé, i si podria millorar-la la milloraria.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada