dilluns, 11 de març del 2013

3.Avatar


-Descripició:
En 5 dias am programes de l'internet he fet avatars, de mi.
"Un avatar és un personatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un/a internauta que representa en un videojoc cadascuna de les persones que hi participen o al ciberespai cadascun dels participants en una tertúlia o qualsevol altra activitat en línia."

-Procès:
Tots el avatars que he fet m'han resultat facil, nomes que intentava que s'hi apereixes mes a mi.

1." Avatar, anime face maker2"
 1 of 3
Aquest avatar es un dels que mes m'agrada, ya que en el cabell, en els ulls, i una mica la cara m'agrada i s'saembla una mica a mi.

2:"Avatar, Sp Studio"
Sp-studio_judit
Aquest avatar em fa gracie, ya que no es sembla a mi. Pero penso que es molt gracios, i que m'ho vaig pasar molt be fent-lo, ya que tenia molt de accessosris pero posar-li.

3: "Avatar, mii"
Avatar_mii
En aquest avatar m'he esforçat a que es paregues a mi, pero no m'hagrada perque no es sembla.

4. "Avatar, anime avatar creator"
Avatar-anime_avatar_creator
En aquest m'agrada el cabell, i els ulls , però en la forma de la cara no s'asembla a mi.

5. "Avatar, Julian opi"
Dibuix_julian_opi
Aquest avatar no m'agrada, perque es sembla mes que ho agi fet dibuixant.

6. "Avatar, Simpsons movie"
Avatar-_simpsons_movie
Aquest no m'ahgrada gens perque no es sembla res a mi, nomes l'he fet per què m'ha fet gracia fer-la perque era dels Simpsons.

7. "Avatar, face your manga"
Avatar-faceyourmanga
Aquest es el que mes m'agrada de tots, i el que mes bé m'ha quedat. tenia molts accessoris per la roba, i  la cara.

-Resultat:

Avatar-faceyourmanga
Els meus avatars crec, que estan bastant bé. He escollit aquest per què m'ha semblat els mes facil, i el mes divertit,I el que mes accessoris tenia per posar-li i el que millor m'ha sortit.


- Comentari:
Aquesta m'ha agradat, perque no a sigut una activitat dificil, i a sigut entretingut i divertit. Si que m'agradaria repetir l'activitat, per que es entretingut. Jo crec que m'ha quedat bastant bé, encara que no s'apareixin a mi, però m'he esforçat lo maxim a que s'aparagesin a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada